媽媽
唔知係咪姑娘之前講得唔清楚定點
我講多次關於我踢被問題
因為我隻左手好緊
所以通常我都會另轉身用大腿夾住佢
等佢放鬆左先至再轉過身訓番好
其間張被就會踢開左
即係話我轉姿勢時候
張被都會跟住踢開
同埋我唔係自己蓋唔到被
只係要用好大力
我費事煩先叫你幫我
好似琴日朝早咁
我想示範比你睇我係點自己蓋被
也許你嗰陣都燥底啦
我明明都收左聲都比你鬧到要反駁下
我知道我地咁落去都唔會有結果
我忍!
至於你之後同三嬸嘅對話
什麼同你開聲講野係親近表現
我就唔再講第二次
同埋
如果你想知道佢嘅近況
希望你唔好大嘴巴
由佢啦
佢仲後生
由佢錯下先
你叫佢唔好花心佢邊會聽
因為佢係起電腦上面直接放佢地之間嘅信息
所以如果仲想知道佢嘅近況
就要收下你把口
明顯地
佢一腳踏兩船啦
記唔記得佢話去朋友家整朱古力嗰次
依到我信
但之後佢話男朋友接佢嗰到
之前先叫你幫手講大話
佢仲細
擔心唔黎
arrow
arrow
    全站熱搜

    兔子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()