我夢到Jackson 啦!
唔知做咩覺得佢好有型
咁又係嘅
如果我有個咁令仔嘅bf
都會好威威豬
不過如果對方係自己所愛嘅
只要帶出街就好威威豬
只係大前提
係我 中 意 嘅 類 型 好 複 雜
應該話3次元嘅人滿足唔到我嘅乙女心(ㅅ´³`)
一開始係我睇左jb 比我睇嘅影片
之後鏡頭去左舊居廚房
我同最小的匿埋廚房
我:我見到榮宰個影片,覺得佢好型
佢:你中意佢?
我唔記得自己講左d 咩
只見佢一副呷醋樣(正!)
(近望佢有好多雀斑) 
之後去左騎樓揾Jackson
好似我係Jackson gf 同got7嘅經理人
要去參加一個event
鏡頭一轉
我,bambam, Jackson 就起一架圓形嘅船到
Bambam 突然講:之前黎過e 到,d 水bombombom 咁炸開
我:你地黎過e 到?
Jackson: 之前出席event 黎過一次
我:❨真好❩
之後架船去到一個類似入口嘅地方
突然潛左落水底
睇左有幾米(其實唔止) 高嘅山瑚花海
原來係Jackson 安排嘅
之後唔記得發生咩事
Jackson 突然公開佢整過個鼻❨唔意外❩
之後醒左
arrow
arrow
    全站熱搜

    兔子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()